Volg ons op sociale media

Geschilbehandeling voor consumenten wordt vernieuwd

Geplaatst op 31 juli 2013 om 08:45

Consumenten die een probleem hebben met een gecertificeerde deelnemer van ICTWaarborg en daar samen met het bedrijf niet uit komen, kunnen gebruik maken van de bemiddelingsservice van ICTWaarborg. Dit gebeurt door middel van het invullen van een bemiddelingsformulier op onze website. Deze procedure blijft bestaan, maar zal de komende maanden wat meer worden verfijnd. Gebleken is dat regelmatig op foutieve gronden een beroep wordt gedaan op de bemiddelingsservice. Vandaar dat het de bedoeling is dat, voordat het formulier wordt ingevuld, eerst onze Garantiewijzer wordt doorlopen. De consument krijgt op die manier direct een duidelijk beeld van zijn situatie en weet dan waar hij aan toe is. Om een en ander nog duidelijker in beeld te brengen zal ook de Garantiewijzer de komende tijd worden aangepast.

Geschillencommissie

Vanwege het goede effect dat onze bemiddelingsservice heeft, is besloten de mogelijkheid om geschillen voor te leggen aan de Geschillencommissie ICTWaarborg met ingang van 1 mei 2013 niet meer op te nemen in de algemene voorwaarden van ICTWaarborg voor consumenten. ICTWaarborg-deelnemers wordt daarom geadviseerd deze algemene voorwaarden te actualiseren. Dit kan door in te loggen in ons Extranet en vervolgens bij het onderdeel Deelnemersservice de nieuwe set algemene voorwaarden voor consumenten te downloaden.

Meer nieuws & blogs, juli 2013

Onze evenementen

Als speler in de ICT-branche wilt u natuurlijk ook een rol spelen en in contact komen met andere belangrijke bedrijven in de sector. Daarom organiseert ICTWaarborg regelmatig leuke en leerzame events.

Post- en vestigingsadres

Tasveld 1A
3417 XS Montfoort

Telefoon en e-mail

088 - 77 300 73