Volg ons op sociale media

Garantiewijzer en bemiddelingsservice vernieuwd

Geplaatst op 28 augustus 2013 om 17:10

Klanten van ICTWaarborg-deelnemers kunnen terugvallen op diverse services, te vinden op onze pagina Klantenservice. Een zeer praktisch onderdeel daarvan is de ICTWaarborg Garantiewijzer.
 
Een van de meest voorkomende vragen die bij consumenten leeft, is wanneer ze recht hebben op reparatie wanneer het product dat ze hebben gekocht mankementen vertoont. Dat kan zowel tijdens de garantieperiode als daarna zijn. Onze vernieuwde Garantiewijzer is in dat geval een handige tool die in een paar simpele stappen antwoord geeft op die vraag.

Bemiddeling ICTWaarborg

Consumenten die een probleem hebben met een gecertificeerde deelnemer van ICTWaarborg en daar samen met het bedrijf niet uit komen, kunnen gebruik maken van onze bemiddelingsservice. Dit gebeurt door middel van het invullen van een bemiddelingsformulier. Onderdeel hiervan is ook de Garantiewijzer waarmee men automatisch tot een nauwkeurige en objectieve probleemomschrijving komt. Zo wordt het geschil zonder eventuele emoties bekeken en er kan makkelijker een voor beide partijen zinvolle oplossing gevonden worden. 

Meer nieuws & blogs, augustus 2013

Onze evenementen

Als speler in de ICT-branche wilt u natuurlijk ook een rol spelen en in contact komen met andere belangrijke bedrijven in de sector. Daarom organiseert ICTWaarborg regelmatig leuke en leerzame events.

Post- en vestigingsadres

Tasveld 1A
3417 XS Montfoort

Telefoon en e-mail

088 - 77 300 73