Volg ons op sociale media

OKI kiest voor duurzame relaties in 2017

Geplaatst op 11 juli 2016 om 11:35

Begin 2016 startte OKI met het doorvoeren van een transitie op het gebied van zijn product- en marktbenadering. De grondslag hiervan is terug te voeren op aandacht. Aandacht voor de partners van OKI, aandacht voor service en support van OKI klanten en aandacht voor het ontwikkelen van de beste producten en diensten in de markt.

Als een organisatie die ongekend veel waarde aan zijn kanaal hecht - en er dus ook een 100% indirect verkoopkanaal op nahoudt - wordt de relatie die OKI met zijn resellers heeft als levensader van OKI gezien. Het doel van de organisatie is dan ook om de ondersteuning van zijn resellers verder uit te bouwen. Zo bracht OKI het aantal te managen partijen per accountmanager terug en zijn er nieuwe mensen aangetrokken die actief in de markt op zoek gaan naar eindgebruikersprojecten om die vervolgens samen met de reseller op te pakken. Daarnaast is er een begin gemaakt met nieuwe leadgeneratie-initiatieven voor actieve OKI resellers en zal het aantal hands-on trainingen fors worden uitgebreid.

OKI

Deze verregaande ondersteuning acht OKI noodzakelijk om ook in een sterk veranderende markt een stevige positie te behouden en te zorgen dat de steeds complexer wordende vraagstukken op het gebied van document management in samenwerking met zijn partners moeiteloos beantwoord kunnen worden.

Uniek verdienmodel

Maar met alleen ondersteuning kom je er niet. Onder aan de streep moeten de gezamenlijk uitgevoerde activiteiten ook rendabel zijn. Daarom biedt OKI zijn partners een voor de markt uniek verdienmodel waarbij zij stevig worden beloond. Dit geldt met name voor partners die waarde kunnen toevoegen aan de OKI-propositie.

2017 wordt dus het jaar waar OKI en zijn partners de vruchten gaan plukken van een uitgedachte combinatie van de beste hardware, de meest flexibele oplossingen, persoonlijke aandacht en een zeer rendabel business model!

OKI op ICT2017

Tijdens ICT2017 kunt u OKI vinden tijdens de netwerkmomenten. Uw vragen over hun visie op de toekomst stelt u daar aan de leverancier van rendabele, professionele afdrukoplossingen. Leer meer over het unieke verdienmodel en ontdek wat jullie voor elkaar kunnen betekenen!

Als ICTWaarborg-deelnemer is de toegang tot ICT2017 gratis. Niet-deelnemers betalen voor een ticket. Meld u hier aan als bezoeker.

Meer nieuws & blogs, juli 2016

Onze evenementen

Als speler in de ICT-branche wilt u natuurlijk ook een rol spelen en in contact komen met andere belangrijke bedrijven in de sector. Daarom organiseert ICTWaarborg regelmatig leuke en leerzame events.

Post- en vestigingsadres

Tasveld 1A
3417 XS Montfoort

Telefoon en e-mail

088 - 77 300 73